Priemonę parengė mokytoja-metodininkė, logopedė Sandra Galvelienė
Priemonės tikslas – formuoti garsinės analizės bei pradinio skaitymo ir rašymo įgūdžius. Priemonė skirta garsinės analizės mokymui, pradinių skaitymo ir rašymo gebėjimų ugdymui.
Priemonės aprašas:
Priemonė skirta logopedams, specialiesiems pedagogams, dirbantiems su specialiųjų poreikių turinčiais pradinių klasių mokiniais. Priemonę sudaro 7 smart užduoties lapai, 7 žodžių kortelės, įvertinimo- paskatinimo kortelės. Žodžio sudarymas iš pateiktų raidžių (mokant raides A,M,O,L,Ė) pagal balsu ištartą pavadinimą ir paveikslėlį lavina foneminę klausą, moko garsinės žodžių analizės, padeda vaikui formuoti pradinius skaitymo ir rašymo įgūdžius. Kiekviename lape yra įgarsintas paveikslėlis, žodžio kortelė su atitinkamu skaičiumi langelių, raidės. Mokiniai gali savarankiškai įvardinti paveikslėlį ar jį paspaudę pakartoti ištartą žodį. Savarankiškai ar su logopedo pagalba mokinys parenka tinkamas raides garsams (esant poreikiui gali spausti paveikslėlį ir pasitikslinti tarimą bei garsų eiliškumą). Sudėjęs žodį mokinys ima 1 – ą žodžio kortelę priklijuotą lentoje ir pasitikrina, kaip atliko užduotį. Jei yra klaidų pagal pavyzdį savarankiškai ar su logopedo pagalba jas ištaiso, perskaito žodį. Teisingai atlikęs užduotį mokinys gauna įvertinimą – paskatinimą (paskatinimo kortelę galima pasirinkti pagal sezoniškumą: rudeninį medžio lapą, snaigę, žibuoklę ar pan.). Priemonei naudoti reikalinga įranga: SMART lenta.
Priemonė skirta logopedams, specialiesiems pedagogams, dirbantiems su specialiųjų poreikių turinčiais pradinių klasių mokiniais. Priemonę sudaro 7 smart užduoties lapai, 7 žodžių kortelės, įvertinimo- paskatinimo kortelės. Žodžio sudarymas iš pateiktų raidžių (mokant raides A,M,O,L,Ė) pagal balsu ištartą pavadinimą ir paveikslėlį lavina foneminę klausą, moko garsinės žodžių analizės, padeda vaikui formuoti pradinius skaitymo ir rašymo įgūdžius. Kiekviename lape yra įgarsintas paveikslėlis, žodžio kortelė su atitinkamu skaičiumi langelių, raidės. Mokiniai gali savarankiškai įvardinti paveikslėlį ar jį paspaudę pakartoti ištartą žodį. Savarankiškai ar su logopedo pagalba mokinys parenka tinkamas raides garsams (esant poreikiui gali spausti paveikslėlį ir pasitikslinti tarimą bei garsų eiliškumą). Sudėjęs žodį mokinys ima 1 – ą žodžio kortelę priklijuotą lentoje ir pasitikrina, kaip atliko užduotį. Jei yra klaidų pagal pavyzdį savarankiškai ar su logopedo pagalba jas ištaiso, perskaito žodį. Teisingai atlikęs užduotį mokinys gauna įvertinimą – paskatinimą (paskatinimo kortelę galima pasirinkti pagal sezoniškumą: rudeninį medžio lapą, snaigę, žibuoklę ar pan.). Priemonei naudoti reikalinga įranga: SMART lenta.